"אלה שלא הצביעו – לא העלו בדעתם שאויב הדת יהיה שר הדתות"

אסתי פלד No Comments on "אלה שלא הצביעו – לא העלו בדעתם שאויב הדת יהיה שר הדתות"

ח"כ מיכאל מלכיאלי לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אנחנו לא מתדרכים נגד דגל התורה, אנחנו ערוכים להביא כמה שיותר קולות כדי להביא את הגוש ל 61. גם אלה שלא הצביעו פעם קודמת יבואו, מישהו העלה על דעתו שאויב היהדות מתן כהנא יהיה שר הדתות?" | האזינו לריאיון

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ מיכאל מלכיאלי בריאיון לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "ש"ס עסוקה רק בעצמה, אין שום תדרוכים נגד דגל התורה, אנחנו ערוכים להביא כמה שיותר קולות כדי להביא את הגוש ל 61, זה מה שאנחנו עושים. לצערנו אנחנו שומעים אמירות של "מה יהיה אם לא יהיו 61" אנחנו עסוקים רק במה יהיה עם כן יהיו".

"אנחנו לא מתדרכים, אנחנו אומרים הכי ברור שיש, חכם שלום הורה להחרים את הממשלה לגמרי. חוסר לגיטימציה מוחלט. היום כולם מבינים שזה מה שגרם להם ליפול, מי שחשב שאפשר לעשות איתם משחקים שיערב לו, כל אחד נוהג כפי הוראת רבותיו".

"אלה שלא באו להצביע בפעם שעברה, זה אולי מכעס על הקורונה ועוד דברים. היום הם יבינו שמי שלא בא להצביע מקבל את רפורמת הגיור והכשרות ואת כל החוקים הרעים של הממשלה הזו. אנחנו לא טלית שכולה תכלת, אבל הציבור רואה מה קורה שש"ס באופוזיציה". אמר מלכיאלי.

"מישהו העלה על דעתו את כל מה שהממשלה הזו עשתה? לשים את אויב היהדות מתן כהנא בראשות הדתות? לייקר את הח"פ? לייקר את התחב"צ? השר פורר אמר היום שהוא לא מבין למה הלחם עולה. זה ניתוק מוחלט. הציבור קיבל ממשלה שפוגעת לו בכיס יום יום"

"אנחנו תמיד נלחמנו בעד השכבות החלשות ונלחמנו למען הזהות היהודית. בן גביר אכן שותף למלחמה שלנו, אבל המוצר שש"ס מביאה למצביעים אף אחד אחר לא יכול להביא".

האזינו לריאיון המלא עם ח"כ מיכאל מלכיאלי:



0 תגובות